Wednesday 11 July 2012

welcome to my ....=)

all sweetty...=)
sy buat blog ni btujuan untuk berkongsi segala novel yang pernah saya baca untuk semua peminat novel... tp sapew yang xminat pown ley jgk usha blog ni..huuhhuhu...
sy just nk ckp yang saya sgt22 giler dengan novel... it's make me happy always... n xpyah la sy susah2 nk tgk drama kat tv yang kadang2 sgt2 menyakitkan hati nk tunggu untuk episode seterusnya kan...huuhuh..n bla baca novel ni feel dia sgt2 len... kadang2 rasa macam watak dalam novel toe menghayalkan saya n rasa mcm sy lak yg jadi heroin dalam novel toe..hahaha.. xmalu kan??tp toe la rasanya setiap kali saya baca novel..hehehe..law ley saya pown punya impian tok tulis novel..hahaa..tp...errr... ;p
ok malas nk byk ckp lagi... welcome to my blog..... i'm addcted to novel..hehehe..=)

No comments:

Post a Comment